събота, 3 януари 2015 г.

Моите антицитати от "Изневяра" на Паулу Коелю

Трудно ми е да изразя отчаянието си от загубеното време, четейки "Изневяра" на Паулу Коелю (не, че беше много време, клишетата се четат на един дъх с изкривена от гнус физиономия). Пълна с безсмислени разговори без връх и посока - просто за да има някакъв разговор, някакви изречения, някакви думи... Лишена от оригиналност би било най-малкото за тази книга. Баналността стига невиждани предели. Чудя се само как Паулу Коелю съумя да съчетае тази баналност в абсолютно неверни изводи и нереалистични сцени като тази, в която мъжът реагира толкова нормално и сдържано на нейната изневяра, докато тя се държи като пълен инфантил. Накрая имаше малоумна патетичност за най-нормалните и естествени неща от живота.

Давам ви цитати от "Изневяра" на Паулу Коелю, които ме втрещиха и ме доведоха до състояние да искам да запаля всички съществуващи издания на земята. Знам, че всички подрастващи манекенки го четат и ме е страх, че някое 18-годишно дете ще реши, че единственият възможен начин да си щастлив със съпруга си, е да му изневериш. И той ще реагира съвсем нормално, а няма да й сцепи джуката. А, вервайте ми, девойки, повечето мъже биха :)

Ето ги и тях с обяснения:

1. Не. Господ не е несправедлив и никога не би допуснал да се влюбя по такъв начин, ако няма шанс да ми отвърнат със същото. (Каквооооо??!?!? Господ?!?!? Квооооооо?!??!?)

2. Но тя направо съсипа живота ми. (жената на любовника). Искам да я спипат с някакво количество. (Пояснявам за благословените, които не са чели книгата: иска да подметне дрога на невинната женица. Не обичам абсолютно луди главни героини! Откачам! Отвратително изграден характер!!!)

3. В момента не мога да обичам. Чувствам само омраза. И колкото и абсурдно да изглежда, това придава някакъв смисъл на дните ми. (Евала, Коелю, даваш много съществен пример и допринасяш за развитието на младите, сдържам се да не върна!!!)

4. (измъчвала кученцето на бивш приятел) - бодях го с карфица, забучена на дръжката на метла. Кучето стенеше и лаеше, но аз не престанах, докато не се уморих. (Е, тук вече малко върнах, признавам си! Неуравновесена ОТКАЧАЛКА!!!)

5. Само Истинската любов може да победи която и да е било друга любов на света. (Коелю, как точно степенуваш и определяш коя е истинска и коя не?!?!?!? Истинска е към съпруга ти, истинска е и към любовника ти - просто е различна. Щом съществува, тя си е истинска. И няма нужда едната да побеждава другата... думи нямам вече, спирам!!!!!!!!!!!!)

Как имах нерви да я завърша, не знам :) Олекна ми!

1 коментар:

  1. Ако имате нужда от хакване на телефона, базата данни, уебсайта или изчистването на криминални регистри на вашия съпруг, свържете се с extremeinfiltrators@gmail.com Това е строго поверително

    ОтговорИзтриване