вторник, 12 август 2014 г.

Моите цитати от "Пътуване към себе си" на Блага Димитрова

Знам, че има много по-силни и значими фрази в книгата, но всеки има различни виждания и вежделения в различните моменти от живота си. Впечатлява се от неща, които други не ги грабват. Ето и моите впечатлителни моменти от книгата "Пътуване към себе си" на Блага Димитрова. 

1. Открих, че не резултатът радва човека, а усилието. 

2. Едва по-късно паметта ми възстанови тоя миг, за да разбера, че съм го пропуснала. 

3. Тиранията на непритежаваните, отказани вещи е по-страшна от всичко друго. Ако съм ги имала и самоволно съм се отрекла от тях, тогава аз съм ги победила.

4. Женствеността е рядка искра, която лумва само при досег с истинска мъжественост. 

5. Колко тъжен занаят - доносник!

6. Рано или късно целта, постигната с недостойни средства, се сгромолясва под тежестта на средствата. 

7. Тоя, който произвежда стронции страх за другите, е неизличимо заразен. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар