петък, 3 октомври 2014 г.

Моите цитати от "Майстора и Маргарита" на Михаил Булгаков

Не знам, "Майстора и Маргарита" на Михаил Булгаков не ми хареса. Имаше твърде много препратки към твърде много идеи и никоя развита като хората. Дразнят ме хората, които четат "Майстора и Маргарита" като класика и след това я коментират като класика и нищо друго. Спрях се на няколко цитата, които за такава класика според мен са много малко. Не, не преценявам книгите според броя цитати в нея. Просто не ме грабна, разберете ме правилно. Ето ги и тях:

1. От тестовете за интелигентност не може да се съди за даден човек, защото те нямат нищо общо с магията, важна сама за себе си, и като добавка към логиката.

2. Ето защо повечето млади жени, колкото и красиви да бяха, не го привличаха. Те не бяха живели достатъчно дълго, за да притежават качествата, които го интересуваха. 

3. Нищо не погубва творческото вдъхновение така, както пазара. 

4. Окръг Медисън е много подходящо място за отглеждане на деда. А на Франческа все й беше на устата да попита "Но дали е подходящо за отглеждане на възрастни?".

5.  Нима не виждаш, обичам те толкова много, че не ми минава и през ума да те спирам. Сторя ли го, ще погубя великолепния див звяр в теб, а с него ще загине и силата ти. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар